Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2014

Donateurs Juli 2014: Kassa

De afgelopen maand mochten we spontane donaties ontvangen van: Mw. Elsenhout, Mw. van Ginneken, Dhr. Wolbers, Dhr, Liefting, Dhr. Veldboer, Fam. Kuipers, Fam. de Hoog, Dhr. Pletsers, Fam. C. de Jong, Fam. Bax, Dhr. H. Valken, Fam. H de Vries, Mw. J. van Lith- van Eldik, Fam. G.J. Quint en Mw. Ellens-Jager. In totaal hebben deze spontane donateurs € 1310,- geschonken.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Sponsordiner... een geweldig initiatief:Sponsordiner-opbrengst

Dinsdag 22 juli was de uitzending van Evert en Inge op SBS 6 en daaromheen bedachten Evert en Inge hun vrienden Toos en Rolf een sponsordiner. Na een paar avonden in de keuken te hebben vertoeft, was het buffet klaar om geserveerd te worden en gasten konden inschrijven voor het diner. Na een korte lezing van Evert en Inge begon de smulpartij, met aansluitend de TV uitzending. Een fantastische avond met een mooie opbrengst van maar liefst € 682,-!!   Dank lieve vrienden en alle gasten aan tafel!

Met speciale dank aan de Marina Monnickendam voor het beschikbaar stellen van het havengebouw en andere faciliteiten.

Deel opbrengst sierradenverkoop voor SVW...Sylvia Budde

Dag Evert en Inge, ik volg jullie al een tijdje op facebook... wat een mooi werk doen jullie... jullie doen het werk met het hart op de juiste plaats... Het volgende wat ik jullie wilde vragen.. ik maak sieraden en ik betrek daar steeds een goed doel in... Mijn vraag is vinden jullie dat leuk/fijn vinden als jullie als mijn nieuwe goede doel worden... Ik weet niet hoeveel geld ik binnen zou kunnen halen dat is steeds weer een verrassing maar mijn motto is elke euro is er 1 Ik ga paracord armbanden maken en verkopen waar dan een deel weer naar het goede doel gaat en ik hoop dat het stichting vaarwens mag en kan worden. Met vriendelijke groet, Sylvia.

Collectebus Vaarwens staat bij uitvaart Ge.263 Ge Hoogeveen 005

Zondag 22 juni maakten we een spoedtrip. Ge leed aan terminaal hartfalen. Al zijn organen stopten ermee, maar toch had hij nog één wens... naar Volendam varen en haring eten... Ge heeft gevaren, Volendam gezien, haring gegeten en voor zover het kon genoten! Dinsdagnacht sliep Ge rustig in. De collecte bij zijn uitvaart bracht € 321,80 op! Dank, en rust zacht Ge... (vaardag 263)

Open botendag Marina Monnickendam succes!

Een geweldige dag en een geweldige geste van Marina Monnickendam. Er werd een open botendag georganiseerd met vele aktiviteiten, kraampjes en evenementen. De totale opbrengst van de "open botendag" bracht voor Stichting Vaarwens € 610,45 op door het verkopen van gebruikte spulletjes, makrelen roken, ballen gooien en ga maar door... Dank aan iedereen die heeft geschonken, gekocht en heeft meegewerkt!!

Geen cadeautjes, maar gift voor Stichting Vaarwenscadeautje

Bert en Alicia Hofman zagen op Sail Kampen de Meander V aan het werk voor Stichting Vaarwens. Ze woonden het benefietconcert van de Koninklijke Marinierskapel bij en zagen de beelden wat onze stichting doet. Ze voelden zich rijk en besloten hun varjaardagscadeautjes aan SVW te schenken. Een geweldig loflijk initiatief en het bracht € 225,- op!!

Dank hiervoor namens onze vele gasten.

Donatie Lions club KampenLions Kampen

Ook de Lions club Kampen heeft ons gesteund met een donatie van € 500,- We zijn er bijzonder dankbaar voor en zullen zorg dragen dat het bedrag volledig ten goede komt aan de vaardagen van 2014.

Dank Lions Kampen!

Spontane financiele ondersteuning door Rotary Sliedrecht e.o.logo sliedrecht 314

Enige tijd geleden werden we spontaan uitgenodigd om een sponsorbedrag van de Rotary Sliedrecht e.o. in ontvangst te nemen. Gisteravond mocht Inge een cheque van maar liefst € 1000,- in ontvangst nemen. Jammer dat de fotografe niet zo'n vaste hand had want alle foto's waren bewogen... Doet echter niets af aan de geweldige geste van deze Rotaryclub! Dank aan www.rotarysliedrecht.nl

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb