Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2014

Deel opbrengst sponsorvaart naar SWVsponsortocht 014

Een groep van 13 mensen is afgelopen zomer naar Roemenië geweest om St. Phoneo te helpen in hun missiewerk voor Roma zigeuners. Aansluitend hebben ze een vaartocht op het wad met charterschip de Pelikaan gemaakt en via Hans Smit hebben ze voor 39 deelnemers ook promotie voor SVW gehouden. De groep vond ook ons vaardoel prachtig en omdat ze een vaartocht hadden voelde het ook wel een beetje als collega's in het varen en vrijwilligerswerk en deze dag dan speciaal voor goede doelen.  Het leverde maar liefst € 539,50 op!

Dank voor dit mooie initiatief.

Rommelmarkt levert mooi bedrag op.Bazar Kerk Monnickendam foto

Wat weer een geweldig nieuws!! De Protestantse gemeente Monnickendam organiseert jaarlijks een enorme rommelmarkt, waarvan een gedeelte van de opbrengst naar een aantal goede doelen gaat. Stichting Vaarwens mocht € 1500,- ontvangen!

Onze dank gaat uit naar iedereen die daaraan heeft bijgedragen...

Spontane donatie KNMCKNMC logo

De Koninklijke Nederlandse Motorboot Club organiseert jaarlijks een "mosseltocht". Een vaartocht door Zeeland, die gepaart gaat met diverse mosselfesteinen. Na afloop bleek er nog geld in kas te zitten, wat men besloot aan Stichting Vaarwens te doneren. Het leverde € 300,- op!

Chapeau KNMC leden en bestuur!

Donateurs September 2014Kassa

De afgelopen maand mochten we spontane donaties ontvangen van:Mw. P.G. Verhagen-Koppen, Fam. M.J.A. Hoefsma, Mw. S. Noordermeer-Hartog, Fam. O. Bruinsma, Fam. S. Kroeze, Mw. Y.M. Elsenhout, Firma Wolderwijd, Fam. C.E. Bolt, Fam. G.J. Quint, Fam. J.C.J. Valken

In totaal hebben deze spontane donateurs € 210,- rechtstreeks via de bank geschonken. Daarnaast kwam er via de nieuwe donatiebutton € 225,76 met Ideaal binnen aan donaties.Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Spaarpotje 2014Fooienpot Marina Monnickendam doet het goed..

We hebben de fooienpot van Marina Monnickendam maar eens geleegd, want er kon niets meer in... Er zat maar liefst € 129,45 in!

Dank Marina en alle gevers...

Heerema contractors doneert na fantastisch initiatief:Heerema

"Geachte Stichting Vaarwens,

Tijdens onze jaarlijkse kerstveiling in december 2013, hebben wij weer een bedrag opgehaald wat we aan verschillende goede doelen geven, zo ook afgelopen december. Ik wilde u dan ook informeren dat binnenkort een bedrag van Euro 1.000,= aan Stichting Vaarwens zullen doneren.

Met vriendelijke groet, Heerema Marine Contractors Nederland SE"

Dank aan directie en personeel voor dat loflijk initiatief.

Donatie na overlijden:Asverstrooiingen 33

De nabestaanden van een vaargaste besloten Stichting Vaarwens € 1000,- te doneren als dank voor de onvergetelijke dag die ze aan boord van de Meander V heeft mogen beleven. Daarnaast besloot men dat zij, en haar reeds eerder overleden echtgenote, samen uitgestrooid zullen worden vanaf de Meander V.

We zullen het echtpaar samen hun laatste rustplaats geven in hun zo geliefde water...

Donateurs Augustus 2014Kassa

De afgelopen maand mochten we spontane donaties ontvangen van:Fam. Oosters, Fam. Prosee, Dhr. de Kwaadsteniet, Mw. C Jippes, Fam. Eller, Fam. Den Ouden, Dhr. Loke, Fam. Verschoor, Mw. Elsenhout, Fam. van Rij, Fam. Buijs, Dhr. van Ooijen, Dhr. Valken, Dhr. Quint, Mw. Oskam, Fam. K. Goos, Taxi Rito, Mej. Nijveldt, en alle mensen die via de donatiebutton op onze internetsite hebben gestort.

In totaal hebben deze spontane donateurs € 518 ,- rechtstreeks via de bank geschonken.Daarnaast kwam er via de nieuwe donatiebutton € 661,48 met Ideaal binnen aan donaties.Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb