Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2014

Opbrengst fotobord voor SVW:Bord bij Paard

De oprijlaan naar het Paard van Marken is voorzien van een mooi fotobord, waar mensen hun hoofd doorheen kunnen steken en een foto maken in Marker klederdracht met de vuurtoren op de achtergrond. De bewonors van de vuurtoren (Thijs en Liliane) hebben in samenspraak met cafetaria "De verkeerde wereld" het bord - dat eigendom van de cafetaria is - er te plaatsen. De opbrengst van de donaties voor het gebruik van het fotobord was voor Stichting Vaarwens. Het bracht ruim € 50,- op!!

Dank voor deze mooie samenwerking en dit prachtige initiatief.

Kasrestant van CAM race voor SVW:Cam Race lezing 2014 1

Tijdens de prijsuitreiking van de Colin Archer Memorial Race mocht Stichting Vaarwens een lezing houden. We werden gesponsord met maar liefst € 500,- en Evert verkocht een groot aantal van zijn populaire boeken.

Dank CAMrace bestuur en deelnemers!

Grote gift op 300ste vaardag:Siedenburg-3000

Op de 300ste vaardag mochten we een sponsorbedrag van 3000 Euro ontvangen van Siedenburg ITC. Daar worden we nou blij van! Mooier kunnen we de dag niet afsluiten! Dank Marc en Annemiek voor jullie geweldige ondersteuning! Woorden schieten ook ons wel eens tekort...

www.siedenburg.net

Donateurs oktober 2014:

De afgelopen maand mochten we spontane donaties ontvangen van:Kassa
Fam. Leeuwenburg, Dhr. Koning, Dhr. Harzevoort, Mw. Elsenhout, Dhr. Houbolt, Fam. Quint, Fam. Valken, Fam Meffert.
In totaal hebben deze spontane donateurs maar liefst € 3115,- rechtstreeks via de bank geschonken, waarin Dhr Houbolt het grootste aandeel had.
Daarnaast kwam er via de nieuwe donatiebutton op de site € 348,31 met Ideaal binnen aan donaties.
Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Mull-bv-4

Verkoop oud meubilair levert mooi bedrag op:

Mul B.V. te Gouda ging verhuizen en men besloot daarbij ook het totale meubilair te vernieuwen. Het oude werd door de personeelsvereniging verkocht en de opbrengst ging naar Stichting Vaarwens! Het bracht maar liefst € 1100,- op!

Hulde... Kijk voor meer info over het bedrijf ook op: http://www.mulbv.nl

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb