Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2014

Donateurs December 2014Kassa

In de decembermaand hadden velen waarschijnlijk een kerstgedachte want er zijn veel spontane donaties gedaan. Zo kwam er een donatie binnen van o.a.: Mw. Elsenhout, Fam. Quint, SBS 6 - Geld maakt gelukkig, de Stichting Geste.
Daarnaast bedachten donateurs mooie initiatieven, zoals van fam. M.J.J. Visser een huwelijksgift en de fam. Onverwagt een verjaardagsgift en de fam. van Dongen droeg bij met een donatie zoals omschreven in de E-mail hieronder.
Tezamen bracht men ruim € 2233,- bijeen...
Daarnaast kwam er via de nieuwe donatiebutton op de site € 160,- met Ideaal binnen aan donaties.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

We kregen het volgende E-mailbericht met een donatie:

"Beste mevrouw, meneer,
Via een artikel in de krant kwam ik op de hoogte van uw stichting. Wat een bijzonder en mooi initiatief. Mijn vader is kort geleden overleden. Hij heeft de laatste jaren met heel veel plezier op zijn boot doorgebracht. Het is heerlijk op het water te kunnen genieten van de rust en de ruimte. Enkele maanden voor zijn overlijden had hij afscheid genomen als commissaris van de RvC van Eneco. Daarbij kreeg hij een afscheidskado (een tegoedbon van € 1000,-). Eneco heeft dit kado nu ons (zijn beide dochters) doen toekomen. Wij willen dit geld graag aan uw stichting doneren. Eneco was het hier helemaal mee eens. Wij hopen hiermee een aantal mensen een fijne dag met uw stichting vaarwens op het water te bezorgen.

Vriendelijke groet, Corry Oskamp en Suzan Horsten."

Lieve mensen, wat een prachtige geste! Heel hartelijk dank.

Inzameling uitvaartverzorging voor SVW..Dick Koster

We kregen het volgende bericht binnen met een geweldig initiatief:

"Beste Evert en Inge. Sinds begin september overleggen we bij het regelen van iedere uitvaart of de familie collectebussen door ons wil laten plaatsen of iets wil doneren, na dat we de brochure van jullie hebben afgegeven. Nu het einde van dit jaar nadert kan ik zeggen dat dit initiatief ruim € 244,85 heeft opgeleverd. Zelf hebben we het bedrag tot € 500,00 aangevuld en inmiddels overgemaakt. Wij wensen jullie verder een hele fijne jaarwisseling. Wij gaan nog minimaal een jaar door met dit initiatief."

Dank voor deze fantastische geste!

Nog zo'n prachtig initiatief:

"Beste Evert & Inge,VolvoPentaS wmf blue std

Alweer enige tijd geleden hebben wij onze medewerkers gevraagd een goed doel voor te dragen voor de "December gift 2014". Elk jaar doneert Volvo Penta Europe, Office Benelux een bedrag aan een organisatie/stichting ipv het versturen van kerstkaarten. Eén van onze medewerkers, heeft uw organisatie voorgedragen als goed doel voor 2014. Met veel genoegen bevestigen wij u dat Volvo Penta Europe, office Benelux een bedrag van € 1000,- zal overmaken aan de stichting Vaarwens. Wij hopen hiermee een bijdrage te leveren aan vaardagen voor onze medemens in zijn/haar laatste levensfase.

Fijne feestdagen en een gelukkig 2015!

Met vriendelijke groet, Volvo Penta Europe"

Postzegels worden donatie Vaarwens...Euromunten

Dit berichtje werd ons doorgezonden via vrienden die een digitale kerstkaart ontvingen. Het leverde ons € 75,- op!!

"Bijgaand zenden wij onze kerst- en nieuwjaarswens. Lieve groeten, B.. en H...

P.S.
Dit jaar hebben wij vele "kerst- en nieuwjaar" kaarten per e-mail verzonden. De bespaarde kosten hebben wij overgemaakt aan de Stichting Vaar Wens. Kijk ook eens op: www.stichtingvaarwens.nl"

Kerstpakket ingeruild voor donatie SVW...Teijin-sponsoring

Het grootste gedeelte van het personeel van de firma www.teijinaramid.com heeft zijn/haar kerstpakket ingeruild voor een donatie aan enkele goede doelen. De directie verdubbelde het bedrag!Wij hebben nog een wens, namelijk een grotere kuiptent voor de vaardagen met slecht weer, waarbij onze gast een een zware elektrische rolstoel in de kuip moet vertoeven. Het personeel en directie van Teijin heeft het voor ons financieel mogelijk gemaakt en in januari 2015 wordt er een nieuwe kuiptent gemaakt. Gisteravond mochten we tijdens de kerstborrel de cheque van €5000,- in ontvangst nemen uit handen van CEO & president, Dhr. Frederiks voor de nieuwe tent!

Dank aan iedereen voor deze fantastische gift.

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb