Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2015

Donateurs februari 2015cash register 576181 640

In de korte februarimaand werden er donaties gedaan door:
Fam. Schootstra, Fam. de Boer, Mw. Elsenhout, Fam. Quint, Fam. Exoo en Dhr. Mak. Tezamen bracht men ruim € 130,- bijeen.
Er kwamen via de nieuwe donatiebutton op de site deze korte maand geen donaties binnen.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Donateurs januari 2015Kassa 3

In de januarimaand kwamen er - na voor iedereen een dure periode - toch prachtige donaties binnen. Zo doneerden:Fam. Den Ouden, Mw. Dijkstra, Stimulans Fysiotherapie, Mw. Elsenhout, Fam. Valken en de Fam. Quint. Stichting Waternet Amsterdam doneerde spontaan € 200,- en van Volvo Penta Benelux mochten we een sponsordonatie van maar liefs € 1000,- ontvangen!Tezamen bracht men € 1485,- bijeen...Daarnaast kwam er via de donatiebutton op de site € 524,15 met Ideaal binnen aan donaties.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Toyota Material Handling Nederland schenkt twee vaardagen.Toyota-gift

Via onze vaarvrijwilliger Berry van der Schans mochten we een cheque van € 1000,- voor twee vaardagen ontvangen van Toyota Material Handling Nederland. Op de foto krijgt Berry  de cheque voor ons overhandigd van Stella Vergeest en Jacco van de Peppel, beide van Toyota Material Handling Nederland te Ede.

Een prachtige geste waarvoor zeer veel dank, mede namens al onze vaargasten.

Sylvia maakt armbanden voor SVW.Made with love

Kijk... dit zijn de prachtige blijmakers voor onze stichting. Het initiatief leverde € 185,- op! Chapeau Sylvia. Heel veel dank voor je inzet. We kregen het volgende bericht:

"Op 31 december 2014 is de actie afgesloten voor Stichting Vaarwens. Bij deze wil ik iedereen bedanken die hun steentje hebben bijgedragen om dit bedrag tot stand te brengen. We gaan het bedrag persoonlijk brengen bij Evert en bij Inge.
Nogmaals dank allemaal
Groetjes Ronald & Sylvia"

Made With Love
www.m-w-l.nl