Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2015

Donateurs mei 2015Kassa 3

In de maand mei werden er donaties gedaan door:
Fam. Roskam, Mw. Elsenhout, Fam. Quint, Dhr. Mak, Fam. van Wijk en Dhr. Valken.
Tezamen bracht men € 235,- bijeen. Daarnaast mochten we via de donatiebutton op onze site het een bedrag van € 367,58 ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Willem de Zwijger school zamelt geld in voor Stichting Vaarwens...Willem de Zwijgerschool

Vorig najaar werden Evert en Inge uitgenodigd om op de Willem de Zwijger school in Monnickendam te komen vertellen wat ze nou eigenlijk doen met die grote gele boot. Ze hebben aan de kinderen uitgelegd wat hun vaardoel en levensinhoud was geworden, waarna de kinderen iedere vrijdag centjes meebrachten voor dit bijzondere goede doel. Vandaag 21 mei 2015 mochten we het bijeengesppaarde bedrag in ontvangst nemen. Het bedroeg maar liefst € 192,30!!

Dankjewel superschool, lieve kinderen en ouders voor deze gift!!

Opbrengst verjaardagfeest voor Stichting Vaarwens..Verjaardag Rob

Dhr. Rob Barth werd onlangs 80 jaar en vierde dat uitbundig met zijn naasten. In plaats van cadeau's, heeft hij een inzameling gehouden voor onze stichting. Van Dhr. Barth ontvingen maar liefst € 220,- aan cadeaugeld, dat hij overmaakte naar Stichting Vaarwens. Chapeau Rob!

Donateurs april 2015Kassa 2

In de maand april werden er donaties gedaan door:
Fam. Ottenvanger, Mw. Beuskamp, Mw. Elsenhout, Dhr. Ruyg, Fam. Quint, Dhr. Mak, Fam. de Kleine, Dhr. Valken, Fa. Cocoa B.V. en de Fam. A Both.
Tezamen bracht men € 450,- bijeen. Daarnaast mochten we van de Lionsclub Opsterland een donatie ontvangen van maar liefst € 2000,-! Chapeau!

Namens ons, en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Nieuwe tablet geschonken door Siedenburg ICT...Siedenburg ICT Tablet

Iedereen kent het wel... onderweg snel een E-mail beantwoorden op dat kleine mobieltje met die priegellettertjes als de computer even niet binnen handbereik is. Het mailverkeer van Vaarwens wordt zo frequent, dat we toch weer behoefte krijgen aan een tablet nadat onze vorige was gestolen. Eén kik, en http://www.siedenburg.net/ stond klaar met een nieuwe tablet! Dankjewel Marc!

Uitbater van de Taveerne Koggewerf Kampen schenkt:Taveerne Koggewerf

Vele malen heeft uitbater Eddy de Vries ons uit zien varen vanaf de Koggewerf met een vaargast die zijn/haar laatste reisje maakt. Het roert hem zo, dat hij vlak voor ons vertrek € 100,- aan Evert overhandigde als bijdrage voor de Stichting. Chapeau!!

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb