Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2015

Collecte tijdens afscheidsdienst:355 Gerda Spenkelink 077

... en weer hebben we afscheid moeten nemen van een kanjer. De nabestaanden hebben afscheid van haar genomen en ook Gerda wilde een collecte voor Stichting Vaarwens. Haar Vaardag 355 op 31-8-2015 was volgens de familie  één van haar laatste mooie dagen. Haar collecte bracht maar liefst € 546,35 op!! Rust zacht Gerda!

Dank Gerda en veel sterkte voor Harry en alle nabestaanden..

Opbrengst collecte uitvaart voor Stichting Vaarwens:Hans 2

Hans beleefde een superdag op de Meander op vaardag 332. Bij zijn uitvaart wilde hij geen bloemen, maar een donatie voor Vaarwens. Vanmorgen brachten zijn echtgenote Tineke en dochter Lotte twee spaarpotten met geld naar de Meander V. Het bracht maar liefst € 803,95 op!!

Chapeau Hans en nabestaanden. Dank en sterkte allen.

Bouwregatta Enkhuizen sponsort Stichting Vaarwens:Bouwregatta 2015 159

De eerste septemberdagen stonden voor de Meander V en haar bemanning in het teken van de Bouwregatta Enkhuizen die werd gehouden op 4-9-2015. Het feest werd afgesloten met een diner in de grote hal van Messink in Enkhuizen, waar Evert en Inge een korte presentatie mochten houden. Ze kregen een cheque overhandigd van maar liefst € 5000,-!

Dank bestuur en sponsors van de Bouwregatta Enkhuizen!
Evert en Inge

Donateurs augustus 2015Kassa 8

In de maand augustus werden er donaties gedaan door:
Dhr. Mak, Mw. Elsenhout, Fam. Quint, Dhr. Valken en Team Mont Ventoux Robert Lagendijk. Tezamen bracht men € 110,- bijeen.
Daarnaast mochten we via de donatiebutton op onze site het een bedrag van € 128,31 en via Whydonate € 155,- ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Sporters gaan Mont Ventoux op voor SVWMont ventoux sporters 37

Een groep enthousiaste sporters heeft besloten om Stichting Vaarwens en Grootverzettegenkanker te gaan ondersteunen door al lopend en fietsend de Mont Ventoux te gaan bedwingen.Vandaag was een oefentocht. Al fietsend en wandelend kwamen ze vanuit Tiel (130 km) Zutphen (123 km) en Marken naar Monnickendam, waar ze werden opgewacht door Evert, Inge en vaarvrijwilligster Karen. We zijn gaan varen en er was onderweg een heerlijke lunch. Er werd gesproken, gelachen en beleefd, met als insteek: Sporten tegen de kanker en voor Stichting Vaarwens, de stichting die velen die de strijd tegen de fnuikende ziekte hebben verloren een mooie laatste dag bezorgt.

Chapeau Robert Lagendijk en medesporters.

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb