Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2015

Jubileum levert donatie voor SVW op...Jubileum Hr van Dijk

Wat weer een prachtig initiatief. Dhr. Dick van Dijk werkte 40 jaar bij de gemeente Kampen en besloot tijdens het jubileum geld voor SVW te vragen i.p.v. cadeautjes... Op de foto overhandigt Dick het geld aan vaarvrijwilligster José in Kampen. Het leverde in totaal maar liefst € 183,- op!

Gefeliciteerd en dank Dick!

Stichting Vaarwens weer één van de goede doelen bij Bazaar Monnickendam.Bazar 2015

De Bazaar / Rommelmarkt van de Protestante Gemeente in Monnickendam werd gehouden op zaterdag 5 september.
Het was inmiddels al weer voor de 46e keer dat er ruim 50 kramen en stands buiten op het kerkplein stonden met tweedehands spullen. Ook dit jaar werd Stichting Vaarwens gekozen tot één van de goede doelen en kreeg maar liefst € 900,- geschonken. Chapeau!!

Met veel dank aan de Protestante gemeente Monnickendam.

Ride withe Pride rijdt toertocht voor SVW...IMG 7981

Een groep motorrijders rijdt regelmatig een toertocht waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat. Stichting Vaarwens is het goede doel voor de oktoberride van 2015. Spanning... hoeveel deelnemers zullen er komen? Het gemiddelde is zo'n 85 Bikers die zich inschrijven voor het goede doel, maar via Facebook blijkt al snel dat er dit keer meer enthousiaste deelnemers zullen komen. Het is 4 oktober, het wordt mooi weer en als de mist is opgetrokken, verzamelen er zich maar liefs 164 motoren uit alle hoeken van het land bij de start van de toertocht. Bij aankomst op de Marina Monnickendam wordt er aan Evert en Inge een zak met maar liefst € 1964,- overhandigd.

Dank alle Bikers voor jullie inzet!

Donateurs september 2015Kassa 9

In de maand september werden er donaties gedaan door:
Dhr. Mak, Mw. Elsenhout, Fam. Quint, Dhr. Valken, Fam. van Meegen, Fam. Cramer en de Fam. Schootstra. Tezamen bracht men precies € 200,- bijeen.
Daarnaast mochten we via de donatiebutton op onze site het een bedrag van € 99,23 en via Whydonate € 140,03 ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Burendagmarkt gebruikt voor donaties Stichting Vaarwens:Roskam Grafmonumenten

Roskam Grafmonumenten heeft samen met Anastasia Uitvaartbegeleiding in het kader van Burendag op de markt gestaan. Ze hebben veel mensen mogen adviseren over onder andere uitvaarten en grafmonumenten. Het was een prachtige dag. Tijdens deze dag hebben ze ook geld ingezameld voor Stichting Vaarwens. Deze twee lieve kinderen, Noran en Delin, hebben hier spontaan aan meegeholpen. Er werd € 50,- voor SVW opgehaald!

Bedankt voor jullie inzet.

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb