Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2015

We kregen het volgende e-mailbericht met een geweldig initiatief. Hulde aan deze mensen!seatlogo

"Beste Stichting Vaarwens,

Hierbij doneren we een geldbedrag voor uw stichting. Het bedrag is tot stand gekomen door diverse festiviteiten afgelopen jaar in zakelijke en prive sfeer. Wij hebben een Autobedrijf wat afgelopen jaar 35 jaar bestond, tijdens de receptie hebben wij een "bus" neergezet voor Stichting Vaarwens.
Mijn man (Jan) werd afgelopen jaar 50 en wij waren dit jaar 25 jaar gelukkig getrouwd. Wij zijn een beetje "verslaafd aan varen" en hebben dan ook twee feestjes op het water gevierd (rondvaart over de Waal en weekend Harlingen -Terschelling met 34 mensen op een zeilboot). Deze 3 feestjes hebben een bedrag van € 1509 opgebracht. Dit hebben wij aangevuld tot € 2000 (5x €400) in verband met gunstige regeling van periodiek schenken. Wij vinden dat als je op het water bent je alles even vergeet en in een andere wereld terecht komt, daarom vinden wij Stichting Vaarwens zo'n mooi initiatief.

Heel veel succes met jullie werk en wij hopen dat jullie met onze gift weer diverse gezinnen/ families een onvergetelijke dag kunnen bezorgen.

Vriendelijke groet, Jan en Jolanda van Zanten

Donateurs oktober 2015Kassa 10

In de maand oktober werden er donaties gedaan door:
Fam. Teesink, Fam. Cornelissen, Fam. Koopman, Dhr. Mak, Mw. Elsenhout, Fam. Quint en Dhr. Valken. Tezamen bracht men € 158,- bijeen.
Daarnaast mochten we via de donatiebutton op onze site het een bedrag van € 24,58 ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Verkoop meubilair Honeywell Eindhoven levert donatie voor SVW op..370 Jeroen 7

Jeroen was al eerder mee geweest met een vaardag want hij lijdt aan ALS. Zijn lichaam is gevangen geraakt door de ziekte en hij ligt op zijn 47ste levensjaar alleen op een kamertje in een verpleeghuis te wachten op... De vaardag heeft zoveel indruk gemaakt, dat zijn broer Olivier besloot alles in het werk te stellen om iets voor Stichting Vaarwens terug te doen. Olivier is werkzaam bij Honeywell in de vestiging Eindhoven en het bedrijf ging verhuizen. Er kwam nieuw meubilair en het oude werd per opbod verkocht voor een goed doel. Olivier zag zijn kans en gaf Stichting Vaarwens op als goed doel. De meubeltjes kregen een nieuwe eigenaar en de opbrengst was maar liefst € 2437,- !!!! Vandaag werd het geld overhandigd, in bijzijn van zijn vader geliefde broer Jeroen.

Dank voor deze fantastische geste!

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb