Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2015

Donateurs december 2015:Kassa 12

In de maand december werden er meer donaties gedaan dan gebruikelijk door o.a.:
Dhr. Den Ouden, Dhr. Spijkhoven, Mw. Veldkamp - Vingerling, Fam. Holdermans, Fam. Peeters, Dhr. Mak, Mw. Elsenhout, Fam. Quint en Dhr. Valken en Dhr. C. Gutter. Tezamen bracht men precies € 850,- bijeen. Verder ontvingen we van de volgende instanties en bedrijven: Bank Mendes Gans NV, Verhoef Access Techno, Stichting Geste, V/D Vliet Yachting Muiden en Proth. Gemeente Oosterbeek-Wolfheeze het totaalbedrag van € 1625.-
Daarnaast mochten we via de donatiebutton op onze site het een bedrag van precies € 130,81 ontvangen van diverse donateurs. Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Benefietconcert levert mooi bedrag op voor SVW:
Rolling Home Benefietconcert 13

Het Folk & Shantykoor Rolling Home uit Sneek gaf op 30 december een benefietconcert voor Stichting Vaarwens. Bij aankomst stonden de mensen al in de rij tot aan de Woudpoortsbrug... geweldig, wat een opkomst. We kregen een fantastisch concert te horen, waar ondermeer nummers van de fonkelnieuwe CD ten gehore werden gebracht. Ook zangeres Griet Wiersma zong belangeloos een aantal nummers uit haar repertoire. In de pauze waren er oliebollen en koffie voor iedereen! Geweldig wat een feest, waar Evert en Inge onthaald werden met de opbrengst van het concert, bloemen en de nieuwste CD van Rolling Home. De opbrengst was maar liefst   €2250,-! Hulde aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt. Lees meer op: http://on.fb.me/1SnOrhO

Benefietveiling voor SVW:Benefietveiling
City Fox Gallery organiseerde een fantastische avond speciaal voor kunstliefhebbers, watersportfanaten en iedereen die terminaal zieke mensen een warm hart wil toedragen. Er was een grote expositie waar veel prachtige werken te zien waren, er was een lezing van Evert over SVW, er was live muziek, lekkere hapjes en drankjes en een veiling voor Stichting Vaarwens. Er werd o.a. flink geboden op een prachtig schilderij van Rob Groenhuizen, tegoedbonnen, gratis aangeboden rondvaarten en andere ter beschikking gestelde artikelen. Het geheel leverde ruim € 2000,- voor SVW op.
Hulde aan organisatoren/kunstenaars Floor en Simon van City Fox Gallery, kunstschilder Rob Groenhuizen uit Harlingen en alle andere aanwezigen die zich belangeloos hebben ingezet, veiling artikelen hebben aangeboden of hebben geboden op de geveilde artikelen.

Bedrag kerstpakket voor Stichting Vaarwens:
Kerstpakket inleveren

Lidy en enkele collega's hebben Kerstviering gehad. Vier van haar collega's en zijzelf schonken de waarde van hun kerstpakket aan Stichting Vaarwens waardoor er weer €250,-- bij geschreven kan worden. Lidy is trots op haar collega's en wij zijn trots op allen.
Dank voor deze prachtige geste.

Donateurs november 2015:
Kassa 11
In de maand november werden er donaties gedaan door: Fam. Diele, Dhr. Spijkhoven, Fam. Jonker, Dhr. van Dijk, Fam. Onverwagt, Dhr. Mak, Mw. Elsenhout, Fam. Quint en Dhr. Valken. Tezamen bracht men precies € 480,- bijeen. Daarnaast mochten we via de donatiebutton op onze site het een bedrag van precies € 4000,- ontvangen van diverse donateurs, waaronder de Fam. Potuijt en de sponsoring van Siedenburg ICT.
Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Motoruren worden Euro's!!
Uren Dec. 2015

Weer een super loflijk initiatief...
Onze Vaarvrijwilliger, penningmeester en sponsor Marc Siedenburg van www.siedenburg.net heeft onze motoruren omgezet naar Euro's en ons daarmee gesponsord. De urenteller staat op 3310 uren exact!! Hij is voornemens dit - naast al het goede werk en inzet wat hij al voor Stichting Vaarwens doet - jaarlijks te gaan doen!
Dank Marc. We zijn zooooo blij met je!!

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb