Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2016

Donateurs februari 2016Kassa 14

In de eerste maand februari werden de volgende donaties gedaan:
Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint, Dhr. Valken en de Fam. de Boer.

Tezamen bracht men precies € 115,- bijeen. Daarnaast mochten we via de donatiebuttons op onze site van Mollie, Whydonate en 4Morgen het een bedrag van € 103,35 ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Borrelnood 1"Borrelnood" Lionsclub Sneek waterland brengt prachtig bedrag op:

Lionsclub Sneek Waterstad besloot Stichting Vaarwens te ondersteunen door de opbrengst van de "Borrelnood" te schenken aan Stichting Vaarwens.

Helaas waren Evert en Inge even niet in de gelegenheid er bij te zijn, maar penningmeester Marc Siedenburg en vaarvrijwilliger Hans Ooms namen hun honneurs waar. Ze ontvingen in grote dank een cheque van maar liefst € 1500,-

Hulde aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt.

Donateurs januari 2016Kassa 13

In de eerste maand januari werden de volgende donaties gedaan:
Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint en Dhr. Valken. Tezamen bracht men precies € 75,- bijeen.

Ook mochten we een donatie ontvangen van de Gemeente Neder Betuwe van € 250,- voor een aantal werknemers die hun kerstpakket in geld voor een goed doel inleverden. Het was voor Stichting Vaarwens.

Daarnaast mochten we via de donatiebuttons op onze site van Mollie, Whydonate en 4Morgen het een bedrag van € 53,49 ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Stemronde 123Inkt.nl brengt € 453,16 op.123inkt

Onze vaarvrijwilligers Nico en Alice hebben ons aangemeld voor de stemronde van 123Inkt.nl waar een ton te verdelen viel. We hebben ons al eens eerder ingezet voor stemrondes. Tijdens de 3M actie van enkele jaren geleden hebben we ons vreselijk uitgesloofd om stemmen te winnen, maar de organisaties met een enorme achterban blijven onverslaanbaar.
Voor stemrondes is onze organisatie gewoon te klein. Toch bracht het een leuk bedrag op (€ 226,58) en ons comité van aanbeveling lid Jan van den Bosch verdubbelde dit bedrag nog een keer.

Dankjewel Nico en Alice, Jan en iedereen die voor ons de moeite heeft genomen om te stemmen.