Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2016

Donateurs april 2016Kassa 4
In de maand maart werden de volgende donaties gedaan door:
Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint en Dhr. Valken. Tezamen bracht men precies € 75,- bijeen. Daarnaast mochten we via de donatiebuttons op onze site van Mollie, Whydonate en 4Morgen het een bedrag van €99,65 ontvangen van diverse donateurs.
Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Cadeautjes worden donatie:Tineke en Auke

Onze vaarvrijwilligster Tineke en haar man zijn onlangs verhuisd. Ze hebben een afscheidsfeest georganiseerd en besloten donaties voor onze stichting te vragen i.p.v. afscheidscadeautjes. Het leverde het prachtige bedrag van €310,- op. Tineke en Auke hebben het bedrag naar boven afgerond en maakten maar liefst € 400,- over!
Dank voor dit prachtige initiatief Tineke en Auke.

Rotary Groningen Zuid sponsort twee vaardagen:Rotary 26 4 16

Op maandag 25 april zijn Evert en Inge de hele dag druk geweest in het noorden des lands. 's Morgens live in een radioprogramma van RTV Drenthe en 's avonds mochten we een lezing houden bij de Rotary Groningen Zuid. Voor Evert een thuiswedstrijd want het was in het Familiehotel te Paterswolde, waar hij woonde. We troffen een gezellige groep enthousiaste luisteraars. De boodschap van Evert en Inge was duidelijk. Tijdens de lezing kon je op momenten een speld horen vallen, en op het andere moment lag iedereen dubbel van het lachen om Evert's anekdotes. De lezing leverde ons de sponsoring van twee vaardagen op. Dank Rotary Groningen Zuid. http://www.rotary.nl/groningenzuid/

Nieuwe Vaarwens-kleding met hoge kortingen:Nieuwe kleding

Weer een prachtig initiatief!
Er werd vorige week door Monique Kist-Woning een grote doos Vaarwens-kleding gebracht. Door het intensieve gebruik was het oude redelijk sleets geworden. Monique wist voor ons bij www.schoolkleding.nl een zeer aantrekkelijke korting te verkrijgen op de sjaals, bodywarmers, fleeces, tassen, pennen en presentjes...

Dank aan Monique en Schoolkleding.nl uit Kampen!

Donateurs maart 2016Kassa 3

In de maand maart werden de volgende donaties gedaan door:
Fam. Schootstra, Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint, Dhr. Valken en Mw. Koningsveld. Tezamen bracht men precies € 160,- bijeen. Daarnaast mochten we via de donatiebuttons op onze site van Mollie, Whydonate en 4Morgen het een bedrag van €139,30 ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

De Clipfabriek met een loffelijk initiatief:Clipfabriek 5

Een aantal jonge mensen die stage lopen bij de clipfabriek (hier worden geen paperclips maar videoclips gemaakt) hadden het idee opgepakt om een clip te maken over een strijd, een strijd tussen twee interviewers. Het plan was dat ze los van elkaar zouden starten zonder telefoon en zonder vervoer. Ze kregen alleen iemand mee die zou filmen en beeldmateriaal van een goed doel, namelijk Stichting Vaarwens. Ze moesten van 09. 00 uur tot 14.00 uur zoveel mogelijk mensen aanspreken om over vaarwens te vertellen om sponsorgeld op te halen. Start, locatie Amsterdam en eindigend op Marken bij het Paard van Marken. Het was echt super en al met al hadden ze toch ook nog € 92,68 opgehaald. Wat een ludieke actie. Binnenkort komt het gemonteerde filmpje op YouTube en dan delen wij het op Facebook.

Dankjewel toekomstige Clipmakers....

We kregen een hartverwarmende E-mail. Wat weer een prachtig initiatief!Like duim

"Beste Stichting Vaarwens,

Mijn vrouw en ik vinden dat de Stichting Vaarwens een zeer nobel doel nastreeft. Wij willen dan ook gaarne ons trouwdag geschenk aan u overmaken. Afgelopen zaterdag hadden wij een feestje, want wij waren veertig jaar getrouwd. Als cadeautip voor ons hadden wij aan onze gasten een gift voor uw stichting gevraagd. Alle giften bij elkaar opgeteld gaf een bedrag van €475,-. Wij ronden het totaal af naar € 500,-.

Met vriendelijk groet;
Annie & Rien Meekers"