Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2017

Inzameling voor SVW bij uitvaart:486 Cees 001
Op 8-6-2017 voer (O) pa Cees met ons mee en genoot een volle dag met volle teugen. Met een hoofd vol herinneringen ging hij huiswaarts, maar kon niet lang van deze herinneringen genieten want hij overleed 10 dagen later. De familie besloot een inzameling te houden voor Stichting Vaarwens tijdens de uitvaartsplechtigheid. Het bracht € 250,- op! Dank lieve mensen en veel sterkte met het verlies van jullie dierbare (O) pa. Cees.

Auteur Vaarwens

Het 40 jarig huwelijk levert mooie donatie op: 478 Rien 170

"Lieve Inge en Evert, vorige week 2 juni hebben wij ons 40 jarig huwelijk mogen vieren en hebben geld gevraagd voor de Stichting Vaarwens en de Ambulance Wens, als men iets wilde geven. Wij hebben € 340,00 mogen ontvangen en hebben beide stichtingen € 170,- overgemaakt. Het is jullie van harte gegund met jullie mooie werk.

Liefs Rien& Isa, Vaarwens 478 op 17-5-2017

50ste Verjaardag, geen cadeaus maar voor Vaarwens een mooi bedrag ...Verjaardagsfeestje

Er zijn twee mooie schepen ter overnachting in Jachthaven Waterland binnengevaren. Ze zijn gekomen met een speciaal doel, namelijk om een donatie voor Vaarwens te brengen!
Wat een prachtig initiatief! Stel, je wordt 50, je gaat een mooi feest geven, maar je hoeft geen cadeaus want je hebt alles al, je bent bekend met Stichting Vaarwens, wat is er dan mooier, gemakkelijker en nuttiger dan geld te vragen voor deze Stichting? Op eerste Pinksterdag kwamen deze mensen bij Inge en Evert aan boord om maar liefst € 2850.- te overhandigen, ingezameld uit liefde voor dit mooie doel!

Dank aan iedereen die heeft gedoneerd bij deze verjaardag actie!

Re-Sell kringloopwinkel ondersteunt SVW:Hanno Re sell

De Re-Sell Kringloopwinkel doet ieder jaar een aantal donaties aan goede doelen. Dit jaar mocht ook Stichting Vaarwens er bij zijn. Vaarvrijwilliger Hanno Bosch ( midden onder) nam namens SVW de Cheque van maar liefst € 3000,- in ontvangst, waarvoor - mede namens al onze vaargasten - heel veel dank!

Een super initiatief!

Een mooi bericht van een prachtig initiatief!Kofferbaksale Grou 2

"Goedemiddag Stichting Vaarwens,
Vanuit het mooie waterrijke Friesland even een kort berichtje vanaf de Kofferbaksale in Grou... We hebben een totaalbedrag van €455,- verzameld voor jullie om mensen gelukkig te maken!!? Dit wordt zo spoedig mogelijk overgemaakt naar jullie rekeningnummer. Op Facebook is een sfeerimpressie terug te vinden op de site Crew Kofferbaksale Grou. Ik ben in ieder geval blij dat ik jullie voorgedragen heb als goede doel en dat dit het mooie resultaat is!!
Nog vele mooie vaardagen toegewenst!!
Evelien van den Berg"

Dank voor deze mooie actie Evelien en Crew

Gesponsorde redvesten van Secumar.Vestjes

Hanno Bosch is sinds kort vaarvrijwilliger bij ons en hij merkte op dat een paar extra inflateble reddingsvestjes geen overbodige luxe zouden zijn, zeker als de gasten met slecht weer naar buiten willen. In onze grote oranje drijfvesten is bewegen erg ongemakkelijk, vandaar dat we suggestie steekhoudend vonden. Voordat we actie konden ondernemen had Hanno al contact opgenomen met www.secumar.com/nl en vandaag al werden de vesten door dit bedrijf gesponsord geleverd.

Superveel dank mensen! Veiligheid gaat voor alles!

Lezing levert gevulde collectebus op!Herensocieteit Wieringewerf

Weer een mooi initiatief! Vrijwilligers Alice en Nico Berger gaven een lezing over Vaarwens op de herensociëteit Wieringewerf. Ze gingen met de collectebus rond en en zamelden € 262,90 in!

Dank voor jullie inzet en dank leden van de Sociëteit.

Belpa uit Harderwijk sponsort electronica:Scheidingstrafo

Zwaar klusje... Onze scheidingstransformator (een apparaat dat - om veiligheidsoverwegingen - de stroomtoevoer naar het schip gescheiden houdt van het wal net) had het begeven. We kregen spontaan een geheel nieuwe trafo volledig gesponsord van de fa: Belpa uit Harderwijk, waarvoor zeer veel dank. Nu moet het 65 kilo zware apparaat nog onderin het schip... Mooie klus voor een verregende dag!
Dank voor dit superinitiatief!

Mooie Facebookactie:Van zolder geplukt

Vandaag heb ik, dankzij jullie, een mooie bedrag kunnen doneren aan de Stichting Vaarwens .. voor het mooie werk wat zij doen !Ik zet de teller weer op "nul".. en ga vrolijk verder sparen.. voor een "nieuw" doel.. Wat dat wordt laat ik jullie zeker weten !! Bedankt voor jullie "koopjes", waardoor ik weer weg kan geven !!!

Dank voor dit prachtige doelmatige loflijke initiatief!

Er stond een prachtig bericht op Facebook:Kerstkaartje

Lieve mensen, mijn kerst- en nieuwjaarswensen aan jullie zijn oprecht gemeend...maar jullie krijgen ze niet meer geschreven in een kaart. De honderd euro stort ik op de rekening van het meer dan geweldige doel STICHTING VAARWENS. Hoe goed voelt het, hoe fijn is het een bijdrage te kunnen leveren aan een mooie , onvergetelijke en vaak o zo waardevolle dag aan zij die niet meer beter kunnen worden. Zeg nou zelf; Daar kan toch geen kerstkaart tegen op!?

Het initiatief werd door velen opgevolgd en er werden meerdere donaties gedaan!

Dankjewel Lidy en alle lieve mensen die hebben gedoneerd...