Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2017
Rommelmarkt 2017Deel opbrengst rommelmarkt voor SVW
De Diaconie Monnickendam doneert voor het vierde jaar achtereen een deel van opbrengst, verkregen door de jaarlijkse rommelmarkt van de Protestantse kerk. Velen leverden weer spullen aan en het was een drukte van belang. Dit jaar mochten we het prachtige bedrag van € 750,- ontvangen.
Dank aan iedereen die meewerkte, aanleverde en kocht…

standaardTwee prachtige banners gekregen:
De fa. Deegen &zoon nam het initiatief op zich om ons volledig gesponsord te voorzien van een eigen permanente beurs- en evenementen outfit. We ontwierpen een prachtige banner en kregen er twee... Toppers!

Veel dank voor dit prachtige initiatief!

495 Francien 002Collecte uitvaart Francien voor Vaarwens:
Op 4-7-2017 ging Francien een dag mee varen (vaarwens 495) en ze genoot nog één keer met volle teugen. Amper 2 maanden later overleed ze al aan de gevolgen van ALS. Tijdens haar uitvaart wilde ze graag een collecte als dank voor haar mooie dag. Het leverde € 150,- op! We worden altijd weer diep geroerd door deze prachtige initiatieven en willen Francien danken en de familie veel sterkte wensen bij het verlies van deze lieve krachtige vrouw.
Auteur Vaarwens

Pinguins on tourDe stichting www.pinguinsontour.nl brengt mooi bedrag bijeen:
Het is een stichting die bedoeld is om activiteiten, zoals outdoor trials of rally’s, te organiseren ter financiering(fundraising) van goede doelen. Hun goede doelen selecteren ze zorgvuldig, en aan Stichting Vaarwens was de eer om de opbrengts van de Carneby Rally 2017 te mogen ontvangen. Het leverde het mooie bedrag van € 275,- op.
Dank aan alle donateurs.

Oldtimerrit 2017 1Tourrit Oldtimerfestival ‘Het Barrel’ levert ondanks het slechte weer mooie bedrag op:
Tourrit Oldtimerfestival ‘Het Barrel’ levert ondanks het slechte weer en de zeer beperkte opkomst het mooie bedrag ( € 1750,- vermeerderd met het bedrag uit de collectebus a € 261,45 is totaal € 2011,45 ) op voor Stichting Vaarwens. Klaas Wilting (ambassadeur van Stichting Vaarwens) gaf met oorbeschermers op het loeiharde startschot voor de prachtige toertocht met diverse oldtimers, waarvan sommigen de hevige regen trotseerden door met open dak de rit te gaan maken. We willen iedereen danken die aan dit prachtige festijn hebben meegewerkt, maar in het bijzonder de vrijwilligers van Stichting Vaarwens, waaronder Klaas, Reina, Willeke, Maayke, Joke en haar man Arthur voor het maken vd mooie vlaggetjes standaard, Inge, de organisatie, Peter, Angelique en vele anderen die hun inzet voor dit prachtige evenement hebben getoond.
Dank voor ieders inzet.

Kees en ReinaVerjaardagfeestje levert mooi bedrag op:
Onze vaarvrijwilliger Kees Blom ging op zijn verjaardag tevens met pensioen en hij besloot als verjaardagscadeau donaties voor Stichting Vaarwens te vragen. De collectebus liep aardig vol en er kwamen ook diverse donaties via de bank binnen. We weten het eindbedrag niet exact, maar in de collectebus zat € 165,-
Dank Kees voor dit geweldige mooie initiatief.