Welkom bij Stichting Vaarwens

Quotes pagina 11

Door op de vaardag te klikken, opent zicht de volledige vaardag.

Genoten!662 Bert 22

Buiten kletterde de regen maar binnen scheen voor mij de zon. Bedankt lieve mensen voor wat jullie zijn en hoe jullie in het leven staan. "A beautiful life is a collection of unforgettable moments!" Dat is mijn/onze lijfspreuk de afgelopen tijd geworden. Deze dag was voor mij onvergetelijk en zeker ook voor Mabel Cindy Xavier en Peter.

Bert, Vaarwens 662

Van een zorgverleenster:665 Ruud 34

Wat hebben ze genoten, ze waren zo blij!  De familie kwam met tranen in hun ogen van blijdschap terug en Ruud is gelijk - zeer tevreden maar voldaan moe - naar bed gegaan. Het was voor hun echt een onvergetelijk dag! Dank hiervoor!

Ruud, Vaarwens 655

Een dag om nooit te vergeten! 654 Marie 16

Het was een cadeautje om deze mooie dag te mogen beleven op de Meander met onze moeder. Haar wens om nog een keer te varen kwam uit.We werden zo hartelijk ontvangen en voelden ons meteen thuis bij deze lieve mensen die zich met hart en ziel inzetten om ons een mooie dag te bezorgen. ...Evert met zijn mooie verhalen en anekdotes, de heerlijke lunch, de goede verzorging, de warmte en gezelligheid die jullie gaven in combinatie met een stralende zon maakte deze dag onvergetelijk. Wat heeft onze moeder genoten en wij met haar mee. Een dag om in te lijsten....en dat gaan we zeker doen! Dank voor het mooie werk wat jullie doen!
Een lieve groet van de fam Bunt. (Marie en kinderen) Vaarwens 654

Beste Evert en bemanning, 649 Ina 18

Namens Ina, Paul, zussen en vriendin willen wij jullie hartelijk danken voor de onvergetelijke dag! Het was geweldig, wat hebben we genoten. Met een lach en een traan is de dag zo snel voorbij gegaan. Petje af voor jullie allemaal die dit voor ons mogelijk hebben gemaakt! De reacties zijn overweldigend!
Met vriendelijke groet, Marini Leliveld  Vaarwens 649

Lieve mensen, 647 Sjef 19

Namens de familie ontzettend bedankt voor de geweldige dag! Wat hebben wij genoten: de gastvrijheid, de verzorging en niet te vergeten de mooie verhalen van Evert. Wat heerlijk dat we deze dag nog met ons gezin mochten beleven. 1000 x dank voor het hele team en bedankt dat we deze fantastische herinneringen hebben mogen opbouwen. En niet te vergeten: bedankt voor de 300 foto's
Fam van Sjef, Vaarwens 647

Lieve Evert en Inge, 645 Bas 33

Bij deze willen wij jullie nog hartelijk bedanken voor de geweldige dag die wij nog met onze vader hebben kunnen beleven. Wat hebben jullie toch een geweldige stichting opgezet en wat zijn jullie en de vrijwilligers toch een ontzettende kanjers! Bas heeft zo ver als het ging ontzettend genoten en dat zullen wij ons hele leven niet meer vergeten!! Nogmaals uit de grond van ons hart: bedankt lieve mensen!!!
Lieve groet, Sten en Henny, vaarwens 645

Hoi Evert, Inge en vrijwilligers, 644 Peter 32
Dank je wel voor de foto’s die nog toegestuurd zijn. Dank je wel voor het mooie verhaal op de site en het lekkere eten. Dank je wel voor deze mooie onvergetelijke dag met een hele mooie herinnering. Zo kan ik wel even doorgaan 😄 Het was echt een superdag waar Peter in het zonnetje werd gezet en waar hij ook erg van genoot. Jij en Inge en de andere vrijwilligers en sponsoren hebben jullie doel weer bereikt en ons allemaal een mooie dag bezorgd. Dat jullie nog vele mooie vaardagen mogen hebben. Thanks 👍

Groetjes Peter en Margaretha, Vaarwens 644

Dag Evert en Inge,642 Margreet 19

Onwijs bedankt voor de onvergetelijke dag van dinsdag 😊💪 Wij als gezin willen jullie graag bedanken voor het mooie verhaal die je geschreven hebt. Dat heeft ons weer een traan over het gezicht laten rollen, zo mooi... 😚
Faisca. Vaarwens 642

626 Ger 21Het is onvergetelijk!! Met tranen heb ik jullie mooie verhaal aan papa voorgelezen en hebben we met elkaar even lekker gehuild. Zo dierbaar en wat een passie van jullie!! Ik begrijp nu waarom mijn vader zich hier zo op kon focussen om nog aan deel te nemen. BEDANKT!!
Frederike, Vaarwens 626