Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2021

Altijd wat te doen en (bijna) altijd krijgen we spullen gedoneerd. Toiletbril 1

De toiletbril was kapot en Frouk zou Frouk niet zijn als ze geen gratis toiletbril regelt. De speciale dure bril werd gedoneerd door de fa. Breman en werd na de vaardag er door Onno en Bert met een hoop jolijt opgezet!

Dank weer aan iedereen voor de inzet...

Mast strijken vereenvoudigd:Mastconstructie

Vrijwilliger Klaas heeft het strijken van de mast vereenvoudigd met pennen en een snelspanner. Ook een cadeautje!

Dank Klaas en mensen die de pennen gemaakt hebben...

Wát worden we weer verwend...Vof verf

Friesche Olie- en Verfhandel BV leverde gratis een doos met schildersmateriaal en verf om de Vaarwens bij te werken, want door het vele gebruik is een kleine beschadiging onvermijdelijk.

Dank aan Jan van der Veen van de FOV

Reanimatiecursus 2Uitgebreide reanimatiecursus voor de vrijwilligers gedoneerd!

geeft onze vrijwilligers weer een gratis reanimatiecursus. Zo blijven we allemaal scherp. Onlangs was de eerste cursusdag en velen zullen volgen!

Dank voor je inzet Vincent Vivié

Benefietactie voor overleden kameraad...Benefiet Tom den Elzen

Niels, Remko en Chantalle organiseren de laatste wens van Tom den Elzen. Tom (vaardag 787) zijn wens was namelijk het organiseren van een benefietfeest om zo geld in te zamelen voor de eigen stichting Kinderkoningsdag én voor Stichting Vaarwens. Bestel dus ook één van de heerlijke wijnen bij Niels...

Dank voor jullie inzet Niels, Remko en Chantalle.

Verjaardag wordt mooie donatie:Hans K

We danken onze vriend Hans Kuiper die voor zijn 75ste verjaardag een donatie van maar liefst € 750,- overmaakte.

Onwijs veel dank Hans.

Opbrengst boek voor VaarwensBoek Johan 2

Johan OpdeCoul heeft al tijden geleden een leuk boek geschreven, waarvan Evert het manuscript mocht ontvangen. Bijna 10 jaar later heeft hij er echt boek van gemaakt om te schenken aan familie en vrienden met het verzoek om een donatie over te maken aan Stichting Vaarwens. De eerste donaties komen al binnen!

Dank lieve Johan en Jeannette