Welkom bij Stichting Vaarwens

Quotes pagina 4

Door op de vaardag te klikken, opent zicht de volledige vaardag.

Bedankt lieve Inge en Evert, jullie hebben ons een heel bijzondere dag cadeau gegeven en IJsbrand even een dagje uit zijn ALS getild.181 29-3-2013 IJsbrand de Wit 039

Cornelis Peereboom vaardag 181

2-6-09 Addy de Vries 13"Mensen als jullie maken mij blij! Als zoenen water waren, zou ik jullie de zee geven."

Addy de Vries vaardag 2-6-09

167 Albert Dijkstra 020“Twee weken Hawaï stelt echt niets voor vergeleken met een dag varen met jullie!”

Albert Dijkstra 2012 vaardag 167

Sem van Berkel“Ik ken veel mensen die een dag nodig hebben om hun geld te tellen. En tegen me somberen over de gedaalde waarde van hun aandelen, venture en onroerend goed.  Ik zal ze adviseren om naar www.stichtingvaarwens.nl te surfen voor ECHTE rijkdom ipv inflatie-eurootjes!”

Sem van Berkel 2010 vaardag 29-4-10

25 Dhr. Hielkema 28“En deze buurvrouw, die bijna plofte van geluk om dit allemaal mee te mogen maken. Het grootste compliment, de kroon op deze dag kwam van jouzelf Minne, toen je aan het eind van de vaartocht moe maar diep voldaan zei: “Laat mij hier maar liggen en laat me hier maar sterven!”

Juffrouw Jannie 2010 vaardag 15-7-10

Roel Krijthe“Toen mocht deze oude Marineman ook nog een tijd aan het roer... of je in een Rolls Royce mag rijden!”

Roel Krijthe 2008 vaardag 28-7-08

153 8-6-2012 Ed van Laar 031“De vlag staat strak. Wat een heerlijk gevoel en die zon die op de golven speelt, geweldig. Daar komt Pampus langs. De drie kwartier naar Schellingwoude... het kan mij niet lang genoeg duren!”

Ed van Laar 2012 vaardag 153

147 18-5-2012 Martin Veerman 002“Woorden schieten te kort voor de geweldige dag die jullie ons allen, en met name Martin afgelopen donderdag hebben geschonken. Jullie zijn prachtmensen en helaas van een (te) zeldzaam soort. Groot respect voor jullie ongelofelijke wilskracht, energie en onvoorwaardelijke liefde en de tijd en aandacht die jullie schenken aan zo’n goed en voortschrijdend doel. Jullie zijn de krachten die de wereld uiteindelijk een beetje kunnen veranderen en zijn met een prachtig doel bezig.!”

Dirk-Jan 2012 vaardag 147