• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Juli 2015 Havendagen Marina Monnickendam geeft mooie opbrengst:

Havendagen Marina Monnickendam juli 2015 levert een mooie opbrengst voor SVW op:Havendagen 2015 24

Jaarlijks zijn er de havendagen van de Marina Monnickendam, waar Evert en Inge met de Meander V enkele maanden per jaar gesponsord liggen voor hun Stichting Vaarwens om van daaruit hun vaarwensen te vervullen voor terminale mensen. Ook dit jaar waren er weer veel activiteiten op de haven, zoals laserzeilen, barbecue, verloting, rommelmarkt etc... Op de rommelmarkt kunnen havenliggers - maar ook buitenstaanders - hun overtollige (nautische) spulletjes inleveren, die dan worden verkocht. De opbrengst hiervan gaat naar Stichting Vaarwens. Dit jaar leverden de gezamenlijke activiteiten het volgende op:
De visrokerij leverde (met dank aan de Monnickendammer visrokers) maar liefst € 120,- op.
De verkoop van tweedehands spulletjes (met dank aan iedereen die spullen inleverde) bracht € 390,- op. De loterij (met dank aan de middenstand van Monnickendam voor de beschikbaar gestelde prijzen) leverde € 323,- op.
In totaal leverde het prachtige zomerweekend € 833,- op! Chapeau Marina Monnickendam!!

Uitslag verloting:
Veel ondernemers uit Monnickendam dragen Stichting Vaarwens een warm hart toe.
Ze hebben een aantal prijzen beschikbaar gesteld die zijn verloot tijdens de havendagen.

De gewonnen prijzen: (af te halen op het havenkantoor na inlevering van het lot)
2 dinerbonnen voor 4 gerechten naar keuze van Toko Boemboe Bali: Lot 69 +163
2 dinerbonnen van 25 euro van Los Del puerto Tapasbar: Lot 58 + 103
1 dinerbon van 25 euro van Eetcafe de Ouwe Blauwe: Lot 55