Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2017

Toertocht Friesland overhandigd geweldig bedrag.Toertocht Friesland

De eerste opbrengsten door acties voor het eigen Vaarwensschip komen binnen. Toertocht Friesland stond enkele weken geleden in het teken van Vaarwens. Er werd maar liefst € 1650,- opgehaald. Nog nooit is er zo’n groot bedrag bijeen gereden!

Chapeau organisatie, mederijders, donateurs, overige sponsoren!

Verjaardagsfeest levert geweldig bedrag op:Rob van der Werff

Tandarts Rolf van der Werf uit Asten werd 60 en hij nodigde veel (heel veel) vrienden uit voor zijn verjaardag met als onderliggende gedachte geld in te zamelen voor Stichting Vaarwens. Hij wilde geen cadeau's maar een donatie voor SVW. Het superfeest leverde maar liefst € 1000,- op!

Hulde en dank voor deze geweldige geste en donatie Rolf.

Een jaar later...Fam. Braan

Dat onze vaarwensen veel teweeg brengt bij mensen wisten we al, maar deze hartelijke kaart van de familie Braan, vergezeld met een forse donatie van € 500,-, raakt ons diep. Dan weten we waarvoor we het doen.... Vaarwens nummer: 416

Dank lieve Edwin, Dion en Lea (en in memoriam Petra)

Tapijten van de Meander V gratis gereinigd:Chantal Wieringa

Wat zijn er toch een geweldige lieve mensen in de wereld... Chantal van http://www.wieringsonderhoud.nl/ maakte tijdens onze korte vakantie alle tapijten door de hele Meander V schoon met een geweldig resultaat, helemaal gesponsord!

Dankjewel lieve mensen...

Inzameling voor SVW bij uitvaart:486 Cees 001

Op 8-6-2017 voer (O) pa Cees met ons mee en genoot een volle dag met volle teugen. Met een hoofd vol herinneringen ging hij huiswaarts, maar kon niet lang van deze herinneringen genieten want hij overleed 10 dagen later. De familie besloot een inzameling te houden voor Stichting Vaarwens tijdens de uitvaartsplechtigheid. Het bracht € 250,- op! Dank lieve mensen en veel sterkte met het verlies van jullie dierbare (O) pa. Cees.

Auteur Vaarwens