Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2017
Notariaat WijdemerenNotariaat Wijdemeren doneert spontaan:
Onlangs bracht Vaarwenssympathisant Frans van der Vorst allerlei acties op gang om onze stichting te ondersteunen. Zoals onderstaand op deze pagina al vermeld, werft hij donateurs middels onze vlaggetjesactie en hij benaderde zijn achterban. Notariaat Wijdemeren werd erdoor geraakt en doneerde spontaan € 750,-
Geweldig veel dank aan Frans het notariaat voor deze spontane donatie!

HavendienstInzameling personeel Havendienst Amsterdam…

Met enige regelmaat komt het personeel van de Amsterdamse havendienst met de KNRM een bezoekje brengen aan de Vuurtoren van Marken. Deze ronde werd er een collecte gehouden voor Stichting Vaarwens. Het bracht toch maar weer € 50,- op!

Dank Mattijs Boes, alle donerende collega’s, Thijs en de KNRM.

Tafel FransInzameling op Jazzfesival levert mooi bedrag op:

Geweldig, het houdt (gelukkig) niet op...Bij Jazzfestival Het Anker te Loosdrecht richtte Frans Van der Vorst een prachtige tafel in om onze stichting te promoten. Hij haalde het mooie bedrag van € 260,- voor ons op!

Veel dank aan alle donateurs en voor je inzet Frans.

Fam. de KleinCollecte tijdens uitvaart Silvia:

Op 25-8-2017 voer Silvia samen met haar gezin een dag met ons mee (Vaarwens: 516). Op 12-9-2017 overleed ze, maar voordien had ze aangegeven een inzameling te willen tijdens haar uitvaart voor een drietal goede doelen. Daar mocht Stichting Vaarwens ook toebehoren en vandaag kwam haar man Wynand met de kinderen Sanne en Stef langs om het bedrag van maar liefst € 660.- te overhandigen.
Heel veel dank en veel sterkte lief gezin!

Joke vlaggetjesVlaggetjesactie levert mooi bedrag op:
Wat een prachtige initiatieven ontstaan er toch om ons te steunen, werkelijk hartverwarmend.Joke Vink-koelewijn zet zich in om donateurs te werven middels de vlaggetjesactie en ze bracht in een paar weken tijd maar liefst € 540,- bijeen.

Superveel dank voor je Inzet Joke!

Collecte Familie BorgmanWeer een topinitiatief!

Dit was een spontane inzameling voor Vaarwens.
Een mooi initiatief en een geweldige opbrengst van € 939,33! Heel veel dank Hannie Borgman, jullie zijn toppers! Lees Henk zijn vaardag ook op Vaarwens 452

Dank Hannie Borgman en vriendinnen