Welkom bij Stichting Vaarwens

Quotes pagina 10

Door op de vaardag te klikken, opent zicht de volledige vaardag.

613 Cor 24Het was een dag om nooit meer te vergeten.
We hebben genoten en vooral mijn vader, heb hem in een lange tijd niet zoveel zien lachen als vandaag.
Mega mega bedankt voor deze geweldige dag!😘

Diana, vaarwens 613

612 Theo 30
Heel veel emotie, maar voor Theo de dag van zijn leven. Wat fijn dat wij als gasten hierbij aanwezig mochten zijn, om zo’n liefdevolle dag mee te maken.

Lieve groet  Marjan, Kees en Coby, vaarwens 612

611 Kees 34Kees was moe maar voldaan na deze mooie dag!
Wat hebben wij genoten en ook zoveel respect voor jullie mooie werk met de stichting, dank jullie wel voor deze mooie onvergetelijke herinnering!

Jeanette, vaarwens 611

610 Ruud 36Geweldig!
Woorden schieten mij te kort! Het was geweldig ik hoop dat jullie nog heel veel mensen gelukkig kunnen maken met zo’n prachtige dag

Ruud,  dank u😍😍 vaarwens 610

603 Werner 20Ik heb mijn vader lang niet meer zo zien lachen! Geweldig hoe jullie, Evert, Elly en Ton, dit als team voor elkaar hebben gekregen. Deze mooie herinnering gaan we nog heel lang koesteren😘😘😘.

Iris, vaarwens 604

602 Rita 43We mochten wel zelf foto’s maken als we dat wilden, maar er werd van alles foto’s gemaakt.
Aan het eind van de tocht kregen we een USB stick, waarop alle gemaakte foto’s stonden. Bij ons waren dat er over 200…… Wat een eindeloze herinnering, wat een belevenis!! Dat zal ons ten allen
tijde bijblijven!

Chapeau Evert en Crew!! Ko en Rita Patist Sluyter xxxxx,  Vaarwens 602

601 Ad 18Aan boord met de benen omhoog en genieten van het weidse uitzicht, de mooie boot, mijn gezin, de geweldige mensen van Stichting Vaarwens. Wat een humor, wat een inzet, wat een liefde! Mensen uit Den Helder zijn nuchtere lui. Maar wel ontzettend onder de indruk van Stichting Vaarwens.

Ad, vaarwens 601

593 Johan 29Het kost moeite dit paradijsje te verlaten, maar het hoogtepunt van de dag moet nog komen: het roer komt in handen van onze zieke Johan. Soepel als in zijn jonge marine jaren loodst hij ons op de kerktoren van Monnickendam af. Tikkie stuurboord, beetje bakboord. Een groots en trots gevoel straalt hij uit. Zelfs z’n stem schalt door de luidsprekers over het stille water: ”Opzouten, jullie matrozen daar op die punt!”

Piet en Fred, Vaarwens 593

593 Johan 18“Die Evert is God in eigen persoon”, voegt een intens dankbare Johan ons toe.
Voor hem is dat helemaal waar vandaag. Wat moeten we daar nog aan toevoegen?

Johan, vaarwens 593

592 Martin 20Auteur Vaarwens, hoe krijg je het toch voor elkaar om iedere keer zo beeldend en boeiend een verslag te schrijven van een Vaarwensdag! Alsof ik er bij ben.
Chapeau!!

Frans, vaarwens 592

572 Wijnand 30Lieve Evert en Inge,  wat een bijzondere stichting hebben jullie opgezet. We hebben zo genoten vandaag en niks was te gek voor jullie.

Linda, vaarwens 572