• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

April 2015: Actrice Renée Soutendijk treedt toe tot comité van aanbeveling

Supertrots en gelukkig kunnen we bekend maken dat actrice Renée Soutendijk ook is toegetreden in het comité van aanbeveling. Welkom Renée!

Renee Soutendijk

Info Renée (Bron Wikipedia):

Renée Soutendijk ambieerde gymnastiek op Olympisch niveau te gaan doen, maar op aanraden van een dansleraar ging ze naar de Academie voor Podiumvorming. Hierna speelde zij in theaterproducties, onder andere bij de Theaterunie. Ook speelt ze in het stuk 'De grote liefde' van regisseur Ger Thijs. Renée debuteerde op televisie in de serie 'Dagboek van een herdershond' en speelde sindsdien in een groot aantal Nederlandse, Duitse en Amerikaanse films, televisiefilms en series.

Renee vervult sinds 2011 één van de hoofdrollen in de populaire TV-serie Moordvrouw.

Lees alles op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9e_Soutendijk