Welkom bij Stichting Vaarwens

Quotes pagina 13

Door op de vaardag te klikken, opent zicht de volledige vaardag.

Dank...730 Gerrit 25

Lieve allemaal, even een berichtje van Mireille Doornekamp. Afgelopen 5 juni mocht mijn vader met jullie mee op de boot. Mijn moeder en ik waren ook mee. Het was een dag om NOOIT te vergeten. Mijn vader heeft het er nog over. Wat een bijzondere dag met ongelofelijk bijzondere mensen!! Het gaat nu erg slecht met mijn vader en hij is nu bezig met het naderende einde. Vanavond heeft hij het gehad over de uitvaart en zijn wensen daarin. Hij vertelde dat hij geen bloemen wil. Hij wil graag dat mensen een donatie doen aan Stichting Vaarwens. Ik wilde jullie dit toch even laten weten. Jullie zijn geweldig en wat jullie doen is fantastisch. Maar ook hoe jullie het doen is echt hartverwarmend, liefdevol en intens belangrijk!!  Jullie zitten in het hart van mijn vader en in dat van ons! Nogmaals 1000x dank voor de geweldige dag. Blijf doen wat jullie doen. Jullie maken een ongelofelijk verschil in het leven iemand die ziek is en de familie!
Mireille, Vaarwens 730

739 Gemmie 21Loslaten;

Met deze mooie herinnering op het netvlies laat ze nu los.
Wij hadden nooit durven hopen dat het zo’n mooie dag zou worden met z’n allen: een laatste ervaring zonder dat dat eigenlijk zo voelde. Dat zijn de beste hè?
Tijs, Vaarwens 739

734 Nel 26Geen knuffel;

Wat Nel erg jammer vond was dat door de Corona het niet mogelijk was om jullie met een dikke knuffel te bedanken voor deze mooie dag!

Ben, Vaarwens 734

732 Annie 29De dag;

Mijn moeder heeft de dag van haar leven gehad, nog één keertje varen. Zij wil jullie heel hartelijk bedanken voor alle zorgen en de geweldige dag.

Conny en Lisette, Vaarwens 732

Prijs;731 Chris 29

Dank je wel alle lieve mensen die dit voor ons mogelijk hebben gemaakt. Het voelde de hele dag alsof we een grote prijs hadden gewonnen, vanaf dat we opgehaald werden door de ambulance wens tot aan de bootreis zo lief, zo goed verzorgd zo genoten met ons.

Moniek, Vaarwens 731

Werkelijkheid;725 Monique 22

Wat eerst niet voor mogelijk werd geacht, was ineens werkelijkheid geworden dankzij de samenwerking tussen Stichting Vaarwens en Ambulance Wens. Ondanks de beperkte mogelijkheden vanwege het coronavirus, hebben zij ons een dag gegeven om nooit te vergeten.

Emma, Vaarwens 725

Stil;724 Elsemiek 11

Ik ben er nog stil van.. zo’n leuke dag hebben wij allemaal gehad. Gelachen, verhalen verteld van vroeger, het was echt zooo leuk!
Dat ik er 2 dagen voor moet straffen vind ik niet erg, dit neemt niemand meer af!

Elsemiek, Vaarwens 724

Genoten; 720 Kees 26

Na de vaardag had onze vader het bijna over niks anders, hij heeft er zoveel van genoten! Helaas is hij vanmorgen al overleden de tijd haalde hem in.. Elk uur leverde hij weer wat in. Vredig omringt door zijn vier meiden (vrouw en dochters) is hij heen gegaan. Het lichaam was op..

Bedankt voor de mooie herinneringen! Kimberly, Vaarwens 720

Ontbaatzuchtig;719 Rina 15

We hebben tijdens de vaarwens nog fijn gepraat met Inge en de twee schippers over wat zich afspeelt en heeft gespeelt in Rina haar leven. Wat een mooie respectvolle en begripvolle gesprekken. Mensen met het hart op de goede plaats die onbaatzuchtig en met liefde een mooie vaarwens geven aan mensen die het einde van het leven in zicht hebben door een terminale ziekte.

Mireille, Vaarwens 719