Welkom bij Stichting Vaarwens

Quotes pagina 14

Door op de vaardag te klikken, opent zicht de volledige vaardag.

Zelf weer de boot besturen..806 JacobJan 137

Allereerst hartelijk bedankt aan iedereen, die dit heeft mogelijk gemaakt!
Wat hebben we, maar vooral Jakob Jan, genoten. Niet alleen van het varen, maar ook van de aandacht en de goede zorgen.
JJ genoot van het zelf weer de boot besturen, waar hij nooit echt afscheid van heeft kunnen nemen.
Het was een dag waar het genieten voorop stond en het ziek zijn naar achteren werd geschoven.
Heel hartelijk bedankt! Speciaal voor Gerda, Hans en Klaas👏🏻

Groet van Jakob Jan, Winy en Klaas. Vaarwens 806

Mee naar de Hemel...786 Antoinette 58

Mijn moeder zei aan het einde: "ik zal deze dag nooit vergeten en meenemen naar de hemel." Ze is iedereen achter de vaarwens ontzettend dankbaar! Met een handkus op afstand namen we afscheid van schipper Alex, stuurman Gerrit en gastvrouw Ellie. Een beter team hebben wij ons niet kunnen wensen! Een mooiere dag had het niet kunnen worden. Dank jullie wel allemaal. Liefs van Antoinette, Tijmen en Marinde

Groet, Marinde. Vaarwens 786

Zelf cadeautje kopen..782 Joke 173

Na de lunch zijn we de dijk opgegaan en de missie was een cadeautje zelf kopen voor haar kleindochter en zelf afrekenen en niet via internet. Dat is gelukt! Oma dolblij en de kleindochter ook dolblij met haar pop en slofklompjes. Nadat we nog stroopwafels en vis hebben gekocht gaan we terug op de boot.
Nu krijgt mijn moeder het zwaar en het besef dat dit misschien wel het laatste dagje weg is geweest met het gezin, komt hard binnen. Er vloeien tranen van verdriet maar ook wel geluk dat ze dit nog heeft kunnen doen. Ze krijgt even de tijd om bij te komen en even lekker te knuffelen.Nogmaals super bedankt voor alles vriendelijke groeten,
Fam. Baars, Vaarwens 782

Een dag om nooit te vergeten780 Dolf 37

Wat een heerlijke hartverwarmende dag was het. Een dag om nooit te vergeten. Dolf had het nog dagen over zijn dagje uit. En dat hij zelf mocht varen, wat heeft hij genoten. En wij hierdoor ook. Geweldig!!! Hierna ging hij elke dag zienderogen achteruit. Hij is er niet meer, maar voor ons blijft het een fantastische herinnering.
Bedankt 👍🏽👍🏽👍🏽😘😘😘
Ook namens Dolf zelf.

Christina en Natasha. Vaarwens 780

Woorden zijn nooit genoeg...778 Kitty 117

Woorden zijn nooit genoeg om te zeggen hoe dankbaar ik ben voor vandaag, alles maar ook alles is uit de kast gehaald vandaag en ik zou het liefste iedereen persoonlijk een dikke knuffel willen geven. Lieverds, ik heb zó ontzettend genoten dat de tranen alweer komen bij de gedachte eraan. Zeker toen mijn kleinkinderen kwamen werd het me even teveel. Ook de reis met de ambulance zo top geregeld, thuis nog ingestopt en wel. Waar vind je deze mensen nog, ik ga nog heel lang nagenieten.
Lieverds dank jullie wel

Kitty, vaarwens 778

Rob mocht achter het roer...773 Rob 34

De vloer ging omhoog met elektrische rolstoel en al en Rob kon door de raampjes om zich heen kijken. De schepen achter en voor ons zullen zich vast afgevraagd hebben welke kant we nou op wilden. De wind speelde natuurlijk ook een rol in deze maar hilarisch was het.
We hebben liefdevol afscheid genomen van dit fantastische team en zijn voldaan huiswaarts gegaan. We zullen met veel waardering aan jullie terugdenken, dit was een dag om nooit te vergeten... en de cruise waar we voor spaarden... dit heeft alles goedgemaakt.

Heel lieve groet van ons, Nanda en Rob, Vaarwens 773

Nog één keer varen.766 Aalbertjan 32
Daarna is het tijd voor een nieuwe kapitein op het schip, mijn vader mag aan het roer! Net alsof hij altijd gevaren heeft, zijn ogen heb ik al lange tijd niet meer zo zien stralen. Rond 15.00 zijn we weer terug in Monnickendam. Wat was het fijn om hem zo te zien genieten en hem nog één te kunnen laten varen!
Inge, Evert en in het bijzonder Marjon, Sido en Geurt bedankt voor deze mooie herinnering!
Dochter Marry, Vaarwens 766

Heerlijk!765 Maarten 32
Wat was het heerlijk op de boot.. Mijn vader wilde bijna zijn ogen niet dichtdoen en hij wilde alles opnemen... We zagen hem genieten met een lach op zijn gezicht...Wij (mijn broer, ik en onze vader) willen jullie vrijwilligers en ambulance personeel en iedereen die deze dag mogelijk hebben gemaakt onwijs bedanken voor een onvergetelijke dag en een prachtige herinnering wat mijn broer en ik kunnen delen over onze vader...
Vriendelijke groeten Tjitske en mijn broer Arjen. Vaarwens 765

Een perfecte dag!751 Gaste 29

Het woord ‘dank’ kan niet groot genoeg geschreven worden om uit te drukken hoe geweldig wij de Vaarwens tocht op 21 juli hebben ervaren. Van begin tot eind was het een waar feest voor mijn zieke vrouw én ook voor mij. Wij hadden hoop op een mooie dag, maar wat u gepresteerd heeft was boven alle verwachtingen. Het grootste compliment dat ik u geven kan is dat ik mijn vrouw in geen jaren zo volkomen relaxed en stralend heb mogen meemaken. Op het water zijn is altijd een grote voorkeur van haar geweest, en het dan ook is prachtig dat wij nu deze dag nog aan haar lievelingservaringen kunnen toevoegen. Zij heeft intens genoten en spreekt er nu steeds over hoe perfect zij de dag heeft gevonden. Voor mij zal dit altijd een van de beste recente herinneringen aan haar blijven.

Vaarwens 751