Welkom bij Stichting Vaarwens

Quotes pagina 16

Door op de vaardag te klikken, opent zicht de volledige vaardag.

1105 Theo 137Dankbaar:

Lieve mensen, lieve schipper... zo dankbaar!!!
Ook zo blij met de gemaakte foto’s.. In mijn hoofd, vaar ik nog in de zon en zie blije ogen vol van bewondering!!!
Heb mijn vader al lang niet meer zo zien genieten.
Janet, Vaarwens 1105

1088 Coen 376Woorden:

Woorden zijn lastig te vinden, waarmee wij de warmte en ongedwongenheid van jullie en de gehele ervaring vanaf de eerste e-mail, tot de ontvangst op kade in Amsterdam tot en met de Zaanse Schans en weer terug op een juiste wijze kunnen omschrijven.
Els Ombelet : Vaarwens 1088

Compliment:
1090Chris 144
Gisteren mocht ik als gast van Chris mee met de Vaarwens. Dat was zo bijzonder dat ik heel graag hierbij nog wat een persoonlijk verslagje meestuur die jullie mogen plaatsen.
Maar allereerst wil ik jou en jouw vrouw Inge heel graag een heel warm compliment maken.
Ik vermoed dat dit de 1090e vaardag was....? Dat betekent 1090 mensen die weten dat ze in het allerlaatste stukje van hun leven zitten met vaak zeer grote beperkingen, pijn en losmakingsverdriet dat daarmee gepaard gaat.
Het is werkelijk niet in woorden uit te drukken wat zo'n dag dan betekent voor henzelf en de mensen om hen heen. De voorpret, de dag zelf en de kostbare herinneringen na afloop. Het komt echt door jullie dat dit mogelijk is geworden. In een tijd waarin veel crises zijn en we niet goed weten waar dit allemaal naar toe gaat moeten we het als mensen voor en met elkaar doen. Daar komt het op aan! Jullie bijdrage doet er zeer toe! Heel heel veel dank daarvoor!

Henny en Chris: Vaarwens 1090

1040 Joke 128Dierbaar:

Wij zijn zo dankbaar voor gisteren. Mijn moeder haar wens is echt uitgekomen en wat was het genieten om dit met elkaar te mogen mee maken. Echt heel bijzonder en zal ons voor altijd bij blijven als 1 van onze dierbaarste herinnering ooit. Heel erg bedankt en jullie zijn allen toppers!!

Veel liefs Thelma:  Vaarwens 1040

1036 Griet 235Momentejs van liefde:

Dag lieve Evert en iedereen die dit zo aan mij heeft gegund. Ik kan de woorden nu even niet vinden maar weet één ding:  Vrijdag 27 juni was de mooiste dag van mijn leven om miljoenen kleine momentjes van liefde en geluk. ik hou me hier aan vast.

Zoveel dank (Mar)Griet 🥰😘❤️🤗 Vaarwens 1036

1033 Angelique 119Super verzorging:

Super bedankt voor de mooie dag voor mijn dochter. Heel dankbaar en kijk terug op een hele fijne dag. De bemanning was top en de verzorging super.

Vriendelijke groet, Pierre  Vaarwens 1033

1024 Astrid 142Enthousiasme:

Dank jullie wel voor de geweldige vaardag die wij vorige week donderdag 2 juni hebben gehad met jullie enthousiaste vrijwilligers Yoni en Alette. We hebben er toen al enorm van genoten en genieten nu nog na met het verslag en de foto’s 😊 Jullie doen echt fantastisch werk met jullie stichting!

Hartelijke groet, Astrid    Vaarwens 1024

1025 Rob 32Nogmaals:

Nogmaals hartelijk dank, we hebben een fantastische dag gehad vrijdag j.l. en het kwam geen dag te vroeg want helaas gaat het sinds de dag na de vaartocht heel hard bergafwaarts met mijn vader....

Hartelijke groet, Rachel  Vaarwens 1025

1020 Ahata 174Waardevol:

Wat een geweldig foto's, we hebben alleen maar lof gehoord. Wat een mooie dag was het voor de familie. Bedankt voor de waardevolle samenwerking.

Arieta.  Vaarwens 1020

1010 Chris 81Nooit te vergeten:

Bedankt voor de prachtige dag die wij hebben mogen beleven dankzij jullie allemaal. Voor ons allemaal en in het bijzonder Chris en Tonneke wordt het een dag om nooit te vergeten. Geweldig hoe we door zowel SAW en Stichting Vaarwens dit hebben mogen meemaken.

Groetjes, Wouter Vaarwens 1010